Swiateczne candy

Wiem, wiem jest dopiero 21 pazdziernika i do swiat jest jeszcze duzo czasu, ale nie dla tych ,korzy ozdoby i upominki robia wlasnymi rekami. Moj sezon na swieta juz sie wlasnie zaczal, wczoraj przytargalam z piwnicy pudlo z przydasiami, przy okazji znalazlam tez kalendarz adwentowy i wlasnie on bedzie prezentem w Candy, ktore wlasnie oglaszam zasady sa takie jak zwykle komentarz po tym postem, informacja na pasku bocznym wlasnego bloga o tym candy(dla tych ktorzy maja bloga) i tyle.
Ze wzgledu na to co jest zawartoscia candy mamy malo czasu na zapisy ,bo tylko do soboty 12 listopada.
Oto zdjecie kaledarza recznie robionego moimi wlasnymi raczkami(recznie bo akurat moja maszyna do szycia strajkowala) do tego dolacze jeszcze takie tam przydasie bozonarodzeniowe




Komentarze

  1. Ustawiam się w kolejce :) i to w dodatku na samym początku :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie przydasie mile widziane:)
    Ustawiam się i ja:)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz mi się podoba, więc chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy chcesz rozdać, więc zgłaszam się:) Już mam nawet pomysł na te świąteczne serwetki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kalendarz, więc się zapisuję i zapraszam na wymiankę
    http://kgosia.blogspot.com/2011/10/wymianka-anielska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło, że się zapisałaś na wymiankę, proszę jeszcze o adres na maila kgosia@vp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się chętnie,bo kalendarz cudo:)

    Zapraszam również do mnie na Candy.pozdrawiam
    Esstele

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się i liczę na sprzyjający mi wynik losowania :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne cukierasy, pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. kalendarz wyszedł świetny.
    zapisuję się. zapraszam również do mnie na candy.

    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Och cuuudowności... ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jakie śliczności,ja też ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja stanę w kolejce ;)
    kajanna@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem łasa na przydasie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pada śnieg,pada śnieg już święta mamy a na blogu Eweg o kalendarz gramy :)).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne candy, ustawiam sie w kolejce!!!!
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez jestem chetna , aby przygarnac ten piękny kalendarz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknościowy ten Twój kalendarz! Chciałabym go przechwycić! Już nawet wyciągam ręce :)) Zapraszam również na moje candy!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne, świąteczne klimaty :-) Zapisuję sięi ja.

    OdpowiedzUsuń
  22. No to ja też ustawiam się w kolejce
    http://zulcia81.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zapisuję się z chęcią:)
    www.dzielamadame.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kalendarz ;) I ja próbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako że czekam na święta już od jakiegoś czasu - grzecznie i potulnie ustawię się w kolejce ;). Pozdrawiam
    przed-wschodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, ja też chce :) Więc staje grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczny kalendarz, mam dla niego idealne miejsce w swoim domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie słodkości to i ja się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kalendarz jak marzenie - to marzę :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kalendarz. Ustawiam się po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja chętnie przygarnę :) Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny pomysł na candy!
    Zgłaszam się :)
    x.miqa.x@hotmail.com
    http://miqaisonfire.wordpress.com

    podlinkowałam baner candy w panelu bocznym

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie stanę w tej kolejce. Info u mnie na blogu zamieszczone w pasku bocznym.
    Pozdrawiam gorąco w jesienny wieczór i zapraszam do mnie na bloga.
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  34. Same cudownośći,więc z przyjemnością sie zapisuję:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne candy ja też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja cichutko stoję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja staję w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Dołączam do zabawy:-) Serdecznie zapraszam do mnie na candy :-)
    http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. O rany! Kalendarz adwentowy niesamowicie kojarzy mi się z dzieciństwem! Tyle wspomnień u mnie wywołałaś tym prezentem w candy. ;) Jestem obserwtorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tez , ja też oczywiście staję w kolejce :-)
    kalendarz świetny
    zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja skromniutko ustawiam się w tym ogonku z nadzieją.. ach, na wygraną!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny ten kalendarz, pięknie by u mnie wyglądał :D Pokornie czekam na losowanie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://agusiowe-pole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie dołączę do zabawy! Serdecznie pozdrawiam - Julia (http://sozdannyi-mir.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też się przyłącze, bo się jaram tymi cekinkami jakby :P są genialne ;)
    majaswatek@gmail.com
    buziale :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczności, nie sposób się im oprzeć!

    wyplataneopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiście, że się zapisuję! Zawsze chciałam mieć własny kalendarz adwentowy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz