jak chlebak pojechal do Polski



Jakies dwa miesiace temu, moj brat wyslal mi link z alegro z chlebakami zrobinymi technika decoupage, zeby mi pokazac, ze ma zamiar kupic jeden do swojej nowej kuchni. Moja ambicja nie pozwolila mu tego zrobic, jak to moj osobisty brat bedzie mi tu takie rzeczy kupowal od calkiem obcych ludzi, zobowiazalam sie do wykonania chlebaka. przygotowania do tego projektu zajely mi dwa miesiace, samowykonanie jakis tydzien i w 2 dni prezent znalazl sie w  moim rodzinnym domu.

 A zaczelo sie tak:
 Po paru dniach przygladania sie na stan surowy, natchnienie mnie naszlo i to jest wynik:








Od dawna w mojej glowie zapalona byla zarowka nad pomylem by polaczyc dwie moje pasje to jest szycie i decoupage. No i stalo sie w tym tygodniu zdecydowalam sie sprobowac co z tego bedzie, potrzebne materialy mialam zgromadzone juz od dawna, uszylam worek i wymyslilam ze go przeznacze na cebule w zwiazku z tym zostal odpowiednio ozdobiony:


Pokazalamgo na forum i tam dopiero dziewczyny mi uswiadomiily ze wloska nazwa cebuli, kojazy sie....a co mi tam. Ten sposob ozdabiania tkaniny spodobal mi sie bardzo i juz teraz wiem ze bedzie wiecej takich workow i nie tylko. Juz poszlam za ciosem i sprawilam sobie firaki do kuchni.

i ozdobilam, doniczkami z ziolami.Nie sa jeszcze dokonczone bo w ferworze walki zgubilam jedna z doniczek, ktora juz mialam wycieta, nic nie szkodzi juz dokupilam serwetke i niebawem rozwiaze ten problem.

Komentarze

  1. Do klejenie na tkaninie przymierzam się od ponad pół roku i ... tyle...:) Twoje dzieła mnie chyba wreszcie zmotywuję , są cudowne, zwłaszcza ten woreczek na cipollo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za odwiedziny, co do decou na tkaninie to proste jak budowa cepa. Jesli chcesz dowiedziec sie jak dokladnie sie to robi to zerknij na to forum http://www.decoupageforum.bb4u.pl/index.php
    jest tam kurs krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję coś właśnie znalazłam i zaczęłam kleić, pochwalę się wkrótce, faktycznie supeł łatwe :) ! buźka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz