marcowe pisanie

Wiem, wiem mialam napisac jak udaly sie targi rekodziela. Tym razm to nie byla samotna wyprawa z wylaczonym telefonem zeby mi nikt nie przeszkadzal w podziwianiu prac, ogladaniu nowych materialow, sledzeniu pokazow. W tym roku zarejestrowalam sie na pewnym forum gdzie spotykaja sie dziewczyny kreatywnie zakrecone tak jak, jest to polska strona i nawet do glowy mi nie przyszlo ze spotkam tam pewna Asie, ktora mieszka calkiem niedaleko mnie. Wlasnie na lamach tego forum ustalilysmy ze spotkamy sie na tych targach, nasza rozmowe widziala inna zakrecona Gosia, mieszkajaca na paryskim przedmiesciu, namowila swojego meza na urlop we Wloszech i w ten sposob mialam towarzystwo,dolaczyla do nas jeszcze pewna Ola.Tamta niedziela to chyba byl najkrotszy dzien w tym roku, tak szybko mina czas.Tyle o targach w Bergamo, nastepne swieto to Hobby show w Mediolanie 11-13 marca.
Nie pisalam ostatnio, ale to nie znaczy ze siedzialam z zalozonymi rekami, jak juz doprowadzilam dom do czystosci po wymianie okien to zabralam sie do decoupagu.
Moje ostatnie prace, takie troche "smerfne" bo maja najwyzej 3cm wysokosci.








Nie wszystko co zrobilam, jest takie male (czytaj nie zawsze mam takie szalone pomysly)
 w tej kawiarce zamieszkaja stokrotki jak juz wiosna zdecyduje sie zostac na stale na polwyspie apeninskim


                                                  ta butelka ozdabia moja kuchnie

Komentarze

  1. Zapraszam na WIOSENNE CANDY ze ZŁOTYM KROJEM
    Dziękuję za odwiedziny.
    ULA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz