17 września 2011

Jezioro Orta

Chcialam to mam, nasze male miejce gdzie mozemy spedzac wolny, czas blisko natury. Zupelnie przez przypadek, w czasie poszukiwan miejsca na spedzenie urlopu znalezlismy to miejsce nad jeziorem Orta, kupilismy tam maly domek na kempingu dzieki temu mozemy takm jezdzic w kazdy weekend, ja juz sie nie moge doczekac kiedy tam wroce w sobote. Brakuje tam wiele wygod, nie mamy prysznica wode trzeba przynosic w wiaderku, no i oczywiscie nie ma cieplej wody do najblizszego sklepu sa 4 km, ale spokoj jaki tam panuje, czyste powietrze i przejzysta woda  jeziorze (najczystsze w Europie) pozwalaja o tym wszystkim zapomniec.
nasza posiadlosc
nasza plaza

zachwycony Brick
 Oczywiscie nie siedzilalam tam z zalozonymi rekami, jutro pokaze owoce mojej pracy.
Jutro jest wielki dzien losowanie w moim pierwszym candy,  ponad 160 zgloszen bardzo mnie zaskoczylo. mam juz pomysl na kolejna zabawe...




















































8 komentarzy:

  1. piękne widoki, milego wypoczunku

    OdpowiedzUsuń
  2. no no pozazdrościć, piękne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i tak spokojnie, gratuluję zakupu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki,brak wygód nie przeszkadza,aż tak bardzo,kiedy jest gdzie wypocząć,po prostu pobyć i o nic się nie martwić.Oby szybko ci zleciało do soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze miejsce, wspaniałe na odpoczynek

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne widoki. Mnie nie przeszkadzałoby również brak wygód. Lubię czasami takie wrunki przetrwaniowe. Byle mieć kąt spokojny, miłe towarzystwo i widoczki. Jak byłam w Bieszczadach na podobne "wygody" się zdecydowaliśmy, ale za to tak serdecznych ludzi i takiej atmosfery nie znalazłam nigdzie:)
    Ciekawa jestem co zrobisz z tą posiadłością:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nasza posiadlosc zostanie troszke odnowiona, poprzedni wlasciciel prawie jej nie uzywal przez ostatni rok i pozbyl sie jej za symboliczna kwote. My zaczniemy od posiania trawy i na wiosne zrobimy drewniana werande przed wejsciem. woda bierzaca jest ale co jakis czas trzeba napelniac beczke z ktorej jest pompowana. jest ubikacja z odplywem i z wiaderkowa spluczka :). Oczywiscie mozna podlaczyc wode z wodociagu ale to kosztuje...

    OdpowiedzUsuń