Targi juz w sobote

Kupn na znizke juz wydrukowany, bilety na pociag kupione, nic tylko czekac do soboty. Po raz kolejny odbeda sie targi kreatywnosci. Karta kredytowa dla pewnosci zostanie w domu zeby sie tam co zlego jej nie stalo, pojade tylko z gotowka, bo tym razem nie recze za siebie :) mam tyle potrzeb ;) Oczywiscie bedzie relacja w odpowiednim czasie i moze mi sie uda zrobic zdjecia tym razem.
A tym czasem pochwale sie co zrobilam i co dostalam w wymiance walentynkowej na forum Kraina czarow
To przyszlo do mnie dzisiaj od Wioletty


a ja przygotowalam ten kieszonkowy organizer dla Gosi

Komentarze

  1. Ojej! Ja tez chce na targi! U mnie targi DMC odbywaja sie w Arizonie:( Troche daleko:(
    Czekam na relacje, prosze o multum zdjec:)
    A taki organizer z kieszonkami to i ja popelnilam! Juz w podstawowce, recznie szylam, a kazda kieszonka inna. Musze znalezc w domu i sfotografowac, bo cholernie dumna z siebie jestem - z ZPT dostalam za niego 6 :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz