Z kanapy

O!!! jak sie ciesze zostalam przez zaproszona do zabawy
 A powod mojej radosci jest taki, ze ja uwielbiam seriale i jest ich strasznie duzo tzn. tych ulubionych.
Zaczne od tych, ktorych juz nie ma w tv ale sa w mojej pamieci i czasami ogladam sobie je w necie i jest to
Przystanek Alaska kultowy serial, ktoremu swoja nazwe zawdziecza Przystanek Woodstok
Wczeniej jako mala dziewczynka uwielbialam serial  Miasteczko Twin Peaks. Na mojej liscie nie moze zabraknac serialu Gilmore girls w Polsce znany pod tytulem Kochane klopoty mam nawet kubek z baru Lucka. Byl tez taki serial Wings (Skrzydla) o ktorym nie moge zapomniec, widzialam tez wszystkie odcinki serialu According to Jim( Jim wie lepiej), bo golwny bohater za bardzo przypomina mojego Camillo, maja duzo wspolnego. Oczywiscie na tej liscie nie moze zabraknac Desperate Housewives.
I tu docieramy do scislej czolowki, do ktorej zaliczja sie 3 seriale wedlug mnie wszechczasow, takie od ktorych swiat juz nigdy nie bedzie taki sam i sa to Przyjaciele, Sex and the City i Ostry dyzur moim zdaniem kazdy zapoczatkowal nowa ere w swoim gatunku, dwie pierwsze serie mam wszystkie odcinki na dvd, to moja swieta kolekcja.
 Dlugo moglabym tak wymieniac, bo byl jeszcze serial Beverly Hills 90210, ktory przyciagal mnie przed telewizor jak magnes, Ghost Whisperer tez mnie zaczarowal. Ostatnio przed ekran, juz teraz komputera, przyciagaja mnie nowe odcinki Grey's Anatomy, Big bang Theory oraz 2 Broke Girls. 
Zgodnie z zasadami zabawy zapraszam do niej kolejne osoby, wybralam
Zasady sa proste, zamiescic logo zabawy i napisac kto was zaprosil, zaprosic kolejnych 5 osob, no i podzielic sie ze swiatem swoimi ulubionymi serialami :)

Komentarze