Kwiatki na szafce

Zawsze chcialam 1 mebel ozdobiny technika decoupage i od wczoraj mam i ten jeden mi do szczescia wystarczy. Po pierwsze przy tym sie troche narobilam, bo wycieranie duzych powierzchni papierem sciernym recznie bez specjalnych urzadzen do najlatwiejszych nie nalezy. Niech mi ktos przypomni zebym sobie zakupila szlifierka zanmim sie za takie cos zabiore znowu. Po drugie za duzo takich bogato ozdobionych mebli w moim domu bym nie zniosla, jesli sie trafia jakies inne meble  do renowacji beda tylko malowane bez zadnych kwiatkow itp.
Tym razem jednak nie moglam sie oprzec, jak tylko zobaczylam ta szafke przucona w skladziku odrazu wiedzialam ze cos z tego bedzie. Oczywiscie mebel musial byc bialy zgodnie z nowy trendem w naszym domu, nie bylo to takie latwe, bo szafka byla ciemno brazowa. Wymyslimam, ze bialy tak ale z przeswitami, wiec nie musialam jej tak dokladnie malowac. Na blacie zrobilam niedoskonaly decoupage za pomoca serwetek i tyle.
Przed

Po

Komentarze

  1. swietnie wyszla Ci ta szafeczka, wielkie brawki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie odnowiłaś tę szafkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i świetnie wyszło! Wiem coś o szlifowaniu ręcznie dużych powierzchni! Na szczęście mam to już za sobą, mąż kupił mi szlifierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :-) Ja na razie nie mam meblowych ambicji, ale może kiedyś, gdy nabiore wprawy i smiałości w decu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szafka. Nie Trzeba szlifierki Kup preparat do us us ania starch farb I lakieru , jest ponoc

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz