Sierpniowa Gwiazdka

Odwiedzil was swiety Mikolaj w sierpniu, mnie tez nie ale dostaje prezenty nawet jak nie mam urodzin ani gwiazdki. Tym razem okazja byla wymianka na forum Kraina Czarow pod haslem wspomnienia wakacyjne.
Ja dostalam prezent od Kasi, sprawil mi on duzo radosci. Po pierwsze Kasia zrobila dla mnie pojemnik z lawendowym motywem i szydelkowy woreczek w kolorze szarym, ktory strasznie mi sie podoba i juz prawie, prawie wyciagnelam moje szydelko, by samej sobie cos wydziergac :)
Do prezentow recznie robionych byly dolaczone przydasie, tym razem byly to drewniane bazy do bizuterii, dzieki niej bede mogla wreszcie zrobic sobie kolczyki decoupagowe. Tego wlasnie mi brakowalo. bo tutaj nie mozna takich dostac. Oczywiscie wszystko bylo okraszone duza iloscia serwetek papierkow do decou i roznych pysznych herbatek itd.

W nastepnym poscie pokaza to co ja przygotowalam w prezencie.

Komentarze

Prześlij komentarz