10 września 2012

Guzikowo i nie tylko

Czytam czasami na roznych forach, blogach lub slysze od kolezanek zajmujacych sie tym co ja, ze ich mezowie nie zawsze przychylnie podchodza do ich hobby. Przeszkadzaja im nici rozwleczone po calym domu, ten wieczny artystyczny balagan itd. Ja nie mam tego problemu, moj Camillo bardzo lubi ta moja dlubanine i prezenty na wszystkie okazje zawsze sa zwiazane z rekodzielem. Na wczorajszych zakupach znowu wypatrzyl cos dla mnie, kiedy ja wybieralam warzywa i owoce on sie nudzil wiec poszedl sobie ogladac narzedzia. Wrocil z tym
Dzieki temu mam wszystkie moje narzedzia pod reka :) Od dawna szukalam takiej tablicy ale wszystkie byly za drogie, ta jest zrobiona z plastiku z odzysku dzieki czemu kosztowala naprawde nieduzo.
Wolne chwile w weekend poswiecilam na fimo z ktorego lepilam tym razem guziki. Przydadza mi sie do nowych projektow szmacianych. Calkim niechcacy zrobila mi sie wielka kolekcja fimo wszystko za sprawa wymiany asortymentu w okolicnych supermarketach hobbystycznych. Jak mozna nie kupic czegos na czym jest obnizka o 75% a do tego jest mi to potrzebne. Jak mawiala moja kolezanka "toz to nie zgnije", zrobilam wiec zapasy.
A w sobote wieczorem powstaly:  jeansowe guziki w roznych kolorach i ksztaltach
Powstaly tez guziki w kratke i nie
A na koniec z resztek powstaly te ktore podobaja mi sie najbardziej, w paski
No jak juz mialam fimo na warsztacie zrobilam tez kolczyki





5 komentarzy:

  1. Wow! Gdybys nie napisala, nigdy w zyciu nie powiedzialabym, ze te guziki sa recznie robione! Perfekcyjne wykonane, normalnie majstersztyk!!! Bardzo mi sie podobaja :)
    Tablica bardzo praktyczna, wszystko masz pod reka i nie trzeba szukac po pudlach (jak u mnie).
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z PAKMA, te guziki to jest cos !!!! super kolory i fajne ksztalty. pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Guziczki w paski rewelacja- szczególnie serduszka :)
    U mnie taka tablica by długo nie powisiała... mój synek by ja szybko unicestwił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te guziki ;) mają piękne kształty i kolory i faktura też super! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O moj Boze, Ewuniu sliczne guziki wyprodukowalas.Zgadzam sie z przedmowczyniami ,faktycznie gdybys nie powiedziala to czlowiek by nie wiedzial ze sa recznie zrobione.Bardzo sliczne wykonanie,dokladne i jak z pod prasy:)Kolczyki tez super a Camillo po tym poscie chyba niejedna Ci zazdrosci:)

    OdpowiedzUsuń