Post mieszany

Ostatni tydzien lata, nareszcie jesien- moja nowa ulubiona pora roku i wcale nie dlatego ze sa moja urodziny :)
Wczoraj pojechalam po gazety, wlasciwie troche bez sensu, bo w poniedzialek nigdy nie wychodzi nic nowego ale zupelnie przez przypadek zalapalam sie na pierwszy numer nowej serii o hafcie krzyzykowym, ktory wydawal mi sie bardzo atrakcyjny glownie ze wzgledu na cene. Do tego w zestawie byl kawalek kremowej aidy 40 x 40 cm, 6 kolorow muliny i 6 igiel. Zastanawiam sie czy nie zrobic stalego zamowienia w kiosku. Kazdego nastepnego numeru beda dodawane 2 muliny i np. w drugim bedzie tamborek, oczywiscie cena bedzie wyzsza.
W samej gazecie nie ma specjalnie ladnych schematow ale za to jest wiele rad i wskazowek bardzo przydatnych. Musze teraz polowac na nastepny numer i wtedy zdecyduje czy zamowic czy nie.



Czasami tez cos robie w sensie robotkowym, w zwiazku z niedzielna uroczystoscia zrobilam 2 kartki okolicznosciowe. Jedna na chrzciny z haftowanym obrazkiem ale niestety nie zdarzylam zrobic zdjecia a druga urodzinowa dla pewnej mlodej damy, ktora w sierpniu skonczyla 9 lat. Dziewczynka ostatnio oszalala na punkcie lalek Monster High, zrobilam wiec kartke w tym stylu. Malo skaplikowana ale mam nadzieje ze sie spodoba.

No nic o gustach sie nie dyskutuje, skoro teraz to sie podoba dzieciakom zawsze to lepsze niz Hello Kitty. Na koniec jak ktos chce moze sie poczestowac wirtualnie kuleczka kokosow- czekoladowa :) Mialam ochote na szarlotke ale piekarnik dalej popsuty wiec zrobilam kulki do ktorych wystarczy tylko lodowka.



Komentarze

  1. Gazetki zazdroszczę, a deserek mniamniuśnie wygląda... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ mi smaku narobiłaś tymi kuleczkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokladnie ,smakowite kuleczki:)A co do gazetki to sliczna i na pewno gadzety przyciagaja i sa atutem przy kupnie.Niestety w Polsce to tylko pomarzyc mozna o czyms takim.

    OdpowiedzUsuń
  4. a;e smokowite! ąz mnie zołądek ścisnął w zaproszeniu na śniadanie
    fajne gazetki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urodzinki? Kiedy? Już były? Wszystkiego najlepszego kochana! Żeby marzenia Ci się spełniły, chociaż jedno! :)) Buziaki!
    A ja mam od kilku dni niesamowitą ochotę pojechać do Włoch!!! Tylko, co tu zrobić, żeby zrealizować swoją zachciankę, hmmm...przydałaby mi się zaczarowany ołówek albo jakaś różdżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zyczenia w tym roku ty jestes pierwsza, bo urodziny mam dopiero we wtorek :)
      z tym wyjazdem do Wloch to moze poczekaj do wiosny.

      Usuń
  6. zazdroszcze takiej cudnej gazety u manie w kioskach brak tego typu jedynie sa burdy i jakies takie inne ale nie przydatne całkowicie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem jakie sa gazety w Polsce a np. taka Burda jest kropka w kropke taka sama jak wloskie wydanie.

      Usuń
  7. Gazetka calkiem niezla:) Mnie sie spodobal wzorek kuchenny.
    A Hello Kitty to ja lubie:) Od dziecinstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety wzorek kuchenny wybrali sobie do zamnieszczania w kawalkach, w tym numerze jest tylko 1 filiznaka. Hello Kitty nie lubie, bo jest wszedzie na wszystkim, za bardzo zrobila sie za bardzo komercyjna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz