11 listopada 2012

Dokladnie

 za miesiac moj dom bedzie juz przystrojony swiatecznie, choinka bedzie stala na swoim miejscu, zaswieca sie swiatelka w ogrodzie a ja jestem spozniona za wszystkim, dopiero dzisiaj otworzylam produkcje nowych ozdob. Nie wiem jak wy ale ja ozdabiam wszystko co sie da, wtedy zima wydaje mi sie mniej przygnebiajaca. Nachetniej polaczylabym tradycje tutejsza z polska tzn. ubieranie choinki na poczatku grudnia i rozbieranie tak jak w Polsce w lutym :)
Brak pozytywnej energii i zly humor utrzymywal sie az do dzisiaj zostal zwalczony ciezka harowka w kuchnii, dzieki temu mam kilka obiadow i kolacji na przyszly tydzien. Zrobilismy dzis pizze, calzone, rosol, parmigiana di melanzane(danie z baklazanow), soczewice, no i chleb na najblizszy tydzien i to wszystko przed poludniem.
 
Tak wygladaja moje zapasy zywnosciowe,jak widac pizza zostala czesciowo zjedzona na obiad. Chleb jest jeszcze w piekarniku. 
To cale gotowanie nakrecilo mnie i po poludniu kiedy C. ogladal swoje moto GP ja rolozylam moj kram z bombkami. Jak narazie przedstawia sie to tak jak na zdjeciu. Kto zgadnie jaki bedzie kolor dominujacy w tym roku? :)
Po raz pierwszy udalo mi sie tez popelnic haft swiateczny, nigdy jakos nie mialam na to albo czasu albo checi, chociaz pare razy probowalam. W tym roku nawet zaczelam haftowac na plastikowej kanwie motyw swiateczny, nigdy wczesnie niczego nie haftowalam na plastiku i juz teraz wiem dlaczego, bo po prostu mi sie nie podoba. Takze ten haft zostanie wiecznym ufokiem, bo ja go napewno nie skoncze. Zaczelam i skonczylam za to renifera, ktory byl gratisem w Cross Stitcher. Z niego jestem zadowolona, mimo ze jeszcze nie wiem do czego go wykorzystam.

3 komentarze:

  1. Jee, jedzonko : D
    Świetny reniferek, muszę się kiedyś
    nauczyć czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może podzielisz się przepisami na calzone i parmiggiana di melanzane???

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę tu spamowac i wklejać linków, ale u mnie na blogu w ostatnim poście pisze o konkursie (krawieckim) w którym biorę udział i potrzebuje głosów. Mogę na Ciebie liczyć?

    OdpowiedzUsuń