Nalogowo


Znowu nakupilam gazet, tym razem glownie z xxx, wiem wiem to juz jest uzaleznienie na moje usprawiedliwienie moge powiedziec, ze to rodzinne, znam wiecej osob, ktore to maja i kupuje tylko czasopisma craftowe. Ostatnio choroba sie rozwija, bo wiele gazet do ktorych nie mam bezposredniego dostepu nabywam w wersji elektronicznej na Ipad i tak np. Cross stitcher moge sobie najpierw obejrzec a potem zdecydowac czy go kupic czy nie, ma to swoje dobre strony po pierwsze, dlatego ze kosztuje polowe taniej, po drugie unikam kupowania kota w worku a po 3 oszczedzam miejsce.
Tym razem wybralam 2 wloskie gazety tego samego wydawnicwa "ricAmare" i "Appasionate di punto croce" obie o tematyce bozonarodzeniowej.
Firma ktora wydaje te gazety sprzedaje tez wszystko co jest potrzebne do haftu. Pare lat temu czesto bywalam w ich sklepie w Mediolanie, ktory bardziej przypomina showroom, to takie miejsce, ktore nie ma nawet szyldu, pamietam jak pierwszy raz poszlysmy tam z kolezanka, naszukalysmy sie jak glupie ale bylo warto.
 Wnetrze tego sklepu mozna zobaczyc na ich filmie
Oczywiscie zeskanowalam czesciowo gazety co by sie nimi z wami podzielic.

 








 Kupilam tez inne gazety i najlepsze jest to, ze nie znalazlam tych ktorych szukalam...

Komentarze

  1. znam tez ten nalog, mam to samo . co rusz kupowalabym gazetki,
    fajne wzory, chyba znowu musze wyruszyc do kiosku ha ha ha
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy, ja też się nie mogę powstrzymać jak coś wypatrzę :) Jest szansa na wzór z pierwszego zdjęcia ? Jeżeli jest taka możliwość to poproszę o podesłanie na maila tami_dj@wp.pl
    Ja w sobotę idę na zakupy , może coś ciekawego upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewyobrazalnie piekne wzory:)Ewuniu nie Ty jedna zbierasz gazetki takich jak Ty jest wiecej.Sama teraz nie mam jak kupowac zagranicznych gazet ale te polskie jak najbardziej ,no i mam sporo angielskich bo swego czasu mieszkalam w Anglii.Te zagraniczne moim zdaniem sa fajniejsze bo nie dosc ze fajniejsze wzory to do tego zawsze gazetka jest grubsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gazetki piękne! Najbardziej zachwycił mnie ten wzorek na poduszkę i baaardzo zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz