Tilda

Wczoraj wybralam sie do sklepu z tkaninami, wloczkami, niciami itp. nie nazwe go pasmanteria bo to by bylo za malo, bo sklep ten jest pelen wszelkiego dobra:) Niestety ceny juz nie sa takie zachwycajace, ja akurat trafilam na wyprzedaz dokladnie tego po co przyszlam czyli tkanin z motywami swiatecznymi. Wybralm sobie jedna z nich z typowym swiateczno/zimowym motywem i 2 inne, bo mam juz na nie konkretny plan.
 
 
Na zdjecie zalapaly sie tez guziki kupione przy okazji. Zatrzymalam sie tez przy polce z ksiazkami i tam znalazlam przecene, wybralam sobile jedna ksiazke ze swietymi Mikolajami Tildy, bo mam w planach popelnic kilka takich lalek. Pani ktora mnie obslugiwala pokazala mi tez gotowy kit do wykonania Mikolajow z okladki. Sliczne pudelko pelne wszystkiego co trzeba do wykonania lalki, niestety cena byla chyba z ksiezyca -90 frankow. Podziekowalam slicznie i oddalilam sie czym predzej, te panie chyba mysla ze skoro ich sklep znajduje sie na szwajcarskiej prowincji to nikt nie bedzie sie zastanawial nad cena. Dzis rano sprawdzilam na stronie Casa Cenina i tam ten sam kit kosztuje 30 euro. Jesli sie zdecyduje to juz wiem gdzie go kupie :)
Niemniej jednak Tildzie nie odpuszcze i juz dzis zaczne cos szyc, jak tylko sie uporam ze sladami wojny w moim domu( czyt. balagan jakiego swiat nie widzial). Ostatnio czytam na blogach ze wiele z was robi zakupy w Casa Cenina, od dzisiaj jest tam znizka na wszystko.Bedzie trwac do swiat, zaczyna sie od 25% i kazdego dnia bedzie odejmowany jeden punkt czyli jutro 24, potem 23 itd.

Komentarze

  1. Wiec zazdraszczam tych sklepow.Ewusiu tkaniny sliczne Juz nie moge sie doczekac aby zobaczyc co tez wyczaruja z nich Twoje zreczne lapki.U nas w Polsce ze swieca szukac takich tkanin jak i przecen tego typu.Niestety:(A co do tildowej ksiazki to zawsze bede powtarzac ze jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny materiał zapraszam do mnie i pozdrawiam klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz