Sobota rano

Mozna dzien zaczac w rozny sposob, mozna wstac lewa noga albo dupa do gory i wtedy dzien nie bedzie udany a mozna tak jak ja wstac ze spiewem na ustach. Wlasciwie to obudzil mnie Camillo, bo potrzebowal nowej muzyki na samochodowy pen drive. On juz pojechal do pracy a ja zostalam przed komputerem z ta muzyka :)
Ostatnio tego sluchamy.
Jest jeden taki, co z lozka jeszcze nie wstal i udaje ze go nie ma.
Nigdy wczesniej nie mialam psa, ktory spalby dluzej odemnie...
Wczoraj musialam bronic mojego pupila, bo spotkalam sasiadke, ktora rozmawiala z dozorczynia o psich kupach przed wejsciem do budynku. Brick jest jednym z trzech psow, ktore tu mieszkaja ale na szczecie panie same doszly do wniosku czyj pies zostawia niespodzianki. To Meggy suczka tej sasiadki, ktora psa wozi samochodem na spacer. Czasami zdaza sie ze ta sasiadka schodzi z psem do pralni i zostawia glowne drzwi wejsciow otwarte, zeby sobie piesek poganial przed domem, wtedy nikt go nie pilnuje moze zalatwiac swoje potrzeby gdzie zechce. Dowiedzialam sie wczoraj od tych spotkanych pani ze wlascicielka Meggy twierdzi ze to moj Brick. Noszzz k... mac!!!
Kilka miesiecy temu zdazyl mi sie znalezc kupe prawie na mojej wycieracze i wtedy jasne bylo, ze to Meggy, bo 3 psa jeszcze nie bylo. Poprosilam sasiadke o sprzatniecie, zrobila to bez szmerania, przepraszajac mnie. Wczoraj sie dowiedzialam, ze wszystkim opowiedziala jak to ja zawalilam wine na jej biedna psinke, kiedy moj pies zrobil kupe przed moimi drzwiami wejsciowymi. Pewnie!!! Zawsze tak robie, specjalnie wystawiam psa na klatke, mimo ze mam duzy ogrod do dyspozycji, zeby zalatwial swoje potrzeby a potem szukam winnych. Naszczescie wszyscy sasiedzi wiedza jaka jest sytuacja, ta pani nie ma argumentow na swoja obrone, bo nie uznaje smyczy. Najgorsze jest to, ze ta biedna Meggy moze skonczy kiedys pod samochodem wyjezdzajacym z parkingu, bo biega sobie gdzie chce a malutka jest bardzo i po prostu jej nie widac. Niektorzy ludzie to nie powinni miec zwierzat.
No to sie wyzalilam...
Zycze milej soboty

Komentarze