Zawsze jest ten pierwszy raz

Moj blog istnieje juz ponad 2 lata i dzis po raz pierwszy zostal wyrozniony przez inna blogerke, nie moge powiedziec zeby taki byl moj cel tzn. zbieranie wyroznien, nie mniej jednak ciesze sie i dziekuje Ani z bloga Poddasze-pracownia decouArt. Dzieki temu wyroznieniu, mam okazje poznac tworczosc autorki, bo nie znalam jej bloga.
Zasady sa takie, ze powinnam podziekowac- zrobione
Zamescic logo-widac na zalaczonym obrazku
Ujawnic 7 faktow dotyczacych samego siebie
1. Uwielbiam truskawki i mimo ze jestem na nie uczulona jem je bez opamietania w sezonie(na papierosach jest napis ze zabijaja a ludzi i tak pala :))
2. Nie lubie ptakow i wszystkiego co ma piora, brzydza mnie i sie ich boje. Nawet nie lubie ogladac zdjec, kiedys wyrzucilam gazete bez czytania, bo byl w niej artykul o kurach z duza iloscia zdjec.
3. Czytam w ubikacji :)
4. Chcialabym mieszkac nad morzem( nie chodzi mi o Baltyk)
5. Umiem rysowac za pomoca programow do wspomagania projektownia typu AutoCad i innych programow do projektowania w 3D i nie jestem inzynierem
6. Obejzalam niezliczona ilosc razy film "Dirty dancing" glowne we wloskiej wersji, moge powiedziec ze dzieki temu nauczylam sie jezyka wloskiego.
7. Lubie robic kilka rzeczy na raz. Potrafie lepic pierogi albo prasowac jednoczesnie rozmawiajac przez skype z moja mama

Powinnam nominowac 15 blogow do tej samej nagrody ale jestem za leniwa wiec nominuje wszystkie blogi, ktore czytam te z listy i nie tylko :)

Komentarze

  1. super, pierwszy sukces blogowy? gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie kilku rzeczy na raz to częsta cecha kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! ;)
    Rozłożyłaś mnie na łopatki tymi kurami w gazetach :D
    Kilka rzeczy na raz to i ja robię, ale takie coś to przydałoby się ZDECYDOWANIE WSZYSTKIM FACETOM na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz