Barwa bursztynu

Jeszcze wczoraj po poludniu pisalam, ze jesien sie zadomowila a juz wieczorem zacza padac snieg. Oczywiscie nie w dolinie ale szczyty sa juz pobielone a tu u nas na dole jest sniegowe powietrze jak mowia tubylcy. W nocy byla taka burza z piorunami i silnym wiatrem, ze ja sie balam wyjsc na zewnatrz a co dopiero nasz pies, wczoraj wieczorem stanowczo odmowil nawet wyjscia na siku, okolo 4 nad ranem bylo juz spokojnie wiec Brick obudzil Camillo i kazal sie wypuscic do ogrodu. Wtedy odkrylismy, ze wszyskie nasze meble ogrodowe walaja sie po calym trawniku. Jednym slowem noc jak z horrorow.
Rano obudzilo nas piekne slonce i prawie niebieskie niebo, doskonala pogoda do zrobienia zdjec moich ostatnich decoupagowych wyczynow.
Zaczynam wracac do picia herbaty, wiec postanowilam sobie sprawic pudelko na herbaciane torebki.
Motyw w dzika roze spodobal mi sie tak bardzo, ze do kompletu kupilam tez herbate o tym smaku.
Powoli robie mala kolekcje nowych smakow przy okazji kupilam tez alpejska mietowo-eukaliptusowa i zielona herbate tez mietowa.
Po wykonczenia pudelka uzylam preparatu o nazwie gomma lacca, ktory nadaje przedmiotom sliczny bursztynowy odcien a jednoczesnie je chroni jak lakier.
Przy okazji skonczylam tez ramke zaczeta kilka miesiecy temu, zainspirowala mnie gomma lacca i oto skoczona ramka. A w niej moje ulubione zdjecie zrobione kilka lat temu w jednym z najladniejszych miejsc we Wloszech, w miasteczku Bellagio nad jeziorem Como.


Komentarze

  1. A ja właśnie przeglądając internet znalazłam w jednym sklepów takie surowe pudełka . I tak się zastanawiam czy nie wziąć i spróbować coś na nich zmalować, a nóż odkryję w sobie talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj, bo inaczej sie nigdy ne dowiesz :) Ja tam wielkiego talentu nie mam ale bardzo lubie tak sobie malowac i kleic.

      Usuń
  2. no to widzę że mieliscie podbny scenariusz ostaniej nocy :-)
    u nas burza zaczęła się już wieczorem, patrzylismy tylko na słup z lamiponem czy wytrzyma i będzie stał, czy też runie i gdzie dokładnie
    ale na szczęscie wutrzymał, bo nadal stoi
    psy zaszyły się w swoich legowiskach, nawet Rocky nie chciał wyjsc za żadne skarby swiata, skończyło się na tym, ze przespał całą noc obok naszego łóżka

    switne wzorki i pudełka i ramki
    na zdjęciu to jestes ty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne herbaciane pudełko! Ale Ty jesteś zdolna kobitka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego ja nie lubię burz i wichur! Bo rożne rzeczy wtedy się dzieją i wszystko lata dookoła!
    No właśnie, na zdjęciu to Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az takie burzy jak tamta to chyba nikt nie lubi. Tak na zdjeciu to ja, swietowalam wtedy moje urodziny, wiec to musialo byc dawno, bo ja juz od dawna nie swietuje urodzin :)

      Usuń
  5. Super pomysł i świetna robota.Też ostatnio upolowałam kilka fajnych herbat na zimowe dni, ale ta Alpejska nie zaintrygowała- na pewno super na przeziębienia i zatkany nos.Tu takiej nie dostrzegłam, może w Polsce znajdę?:)Ale pudełeczko na herbatę chyba też sobie stworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne herbaciane pudełeczko,świetny motyw ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz