21 listopada 2013

Szalenstwo trwa i rozwiazalam zagadke

Zaczyna mi sie podobac grzebanie w tych plytach, jestesmy w trakcie katalogowania tego calego majdanu. To naprawde jest kawal swiatowej muzyki, do tej pory znalezlismy plyty znanych i mniej znanych wykonawcow ze wszystkich stron swiata. Otworzylo nam sie calkiem nowe okno na swiat okazalo sie ze jest duzo ludzi wokół nas, ktorzy kolekcjonuja winyle. Przy okazji dowiadzialam sie jak wielka wiedze na ten temat ma Camillo i to nie tylko na temat wykonawcow, ktorzy mu sie podobaja.
Wczoraj wieczorem przejzelismy malutka czesc i wsrod nich znalazly sie 3 polskie plyty.
Nigdy bym nie pomyslala, ze Mazowsze to nasz produkt eksportowy, wiedzialam ze jesdzili na wystepy zagraniczne ale zawsze myslalam, ze byly one organizowane dla Polonii.
Kolejne zaskoczenie to Ewa Demarczyk, nogdy bym sie jej nie spodziewala w szwajcarskiej kolekcji plyt. Nie dlatego ze tej pani brak talentu ale glownie dlatego ze polskie pieosenki opieraja sie glownie na tekstach, trodno jest doceniac ta muzyke bez zrozumienia slow.
Duet fortepianowy Marek i Wacek zaskoczyl mnie najmniej. Pamietam go z niedzielnego "Koncertu zyczen" z lat  '80. 
Zanim zaczelo sie to szalenstwo plytowe, zdazylam skoczyc kolejna czapke szydelkowa. W poniedzialek zostala kupia kupiona wloczka i wieczorem czapka juz byla faktem. 
Zawsze jak staje przed polka z kolrowymi motkami tek wloczki to glupieje, najchetniej kupilabym wszystkie a potem mieszla kolory w nieskonczonosc. Moze w tym roku Mikolaj przyniesie wszystkim naszym znajomym kolorowa czapke Myboshi :)
Na koniec postu rozwiazanie zagadki z poniedzialku. Odkrylam to przez przypadek w sklepie z wyposarzeniem do domu znalazlam to ustrojostwo zapakowane na opakowaniu bylo zdjecie. Wyjasnilo mi sie wszystko. 
To po prostu zatyczka do kuchennego zlewu, ktorej mi bardzo brakowalo i nie moglam dokupic odpowiedniej. Po prawie 2 latach okazalo sie, ze mialam ja caly czas w domu :)


13 komentarzy:

  1. hehe zatyczka świetna:) Ja bym oscylowała wokół jakiejś rury od odkurzacza. Czapeczka też rewelacyjna. Ja w Polsce w prezencie urodzinowym dostałam książkę o robieniu na drutach.Do tego zwiozłam milion drutów mojej babci więc nic tylko siąść i się uczyć :) Zazdroszczę ci takiej sposobności odkrywania -też uwielbiam grzebać po starych strychach i piwnicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drutuj czekamy na efekty. Byloby duzo lepiej gdyby to wszystko znalazalo sie na strych albo w piwnicy, ja niestety mam to pod nogami. Musimy sie jak najszybciej tego pozbyc.

      Usuń
    2. To mam nadzieję,że szybko znajdziecie nabywców- pozbędziecie się gratów z domu i będziecie bogaci:)

      Usuń
  2. Ja jak Basia, typowałam, że to końcówka rury od odkurzacza, ale coś czułam, że to by było zbyt banalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to ze w sklepie znalazlam to zapakowane to za nic bym na to nie wpadla.

      Usuń
  3. No u mnie też nie było korka w zlewie ale mój M. wynajmując mieszkanie od razu to wyłapał i kupiliśmy korek w Polsce:) Kto wie, może była taka sama zatyczka:)
    Czapa świetna, ja mam zamówienie na szalik:) a co do winyli to mój mąż też miał bzika ale wyjazd trochę ostudził jego zapędy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiulam tez korek taki uniwersalny ale nie zdawal egzaminu. Natomiast we Wloszech we wszystkich mieszkaniach w jakich mieszkalam zlewy mialy zawsze wbudowany korek. U nas z zalozenia winyle maja byc tylko przejsciowo, bo ma byc z tego "byznes" :)

      Usuń
  4. Myślę ze Camillo zrobił niezły interes zwłaszcza jeśli płyty są w dobrym stanie. Moja Marta też ma ich sporo a część kupiłam jej we Włoszech w "Mercato di usato". Życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc z nich nigdy nie widziala gramofonu na oczy, sa calkiem nowe.

      Usuń
  5. dobrze ze udało ci sie ją znaleść nawet po dwóch latach :P ... a płyty rewelacyjne są u mnie na strychu jest ich kilka skarby teściów :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyty masz cudne aż zazdroszczę ale pozytywnie a zatyczka jest zmyślna pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. EWa Demarczyk - jak najbardziej!

    A ta zatyczka jest super!!!

    OdpowiedzUsuń