Kuchenny pomocnik

W Szwajcarii zaczely sie juz wyprzedaze narazie z naciskiem na asortyment swiateczny. Wszystko co zostalo w sklepach po swietach dostalo naklejke -50%. Juz wczoraj udalo mi sie trafic na duzo okazji i kupilam kilka drobiazgow m.in kolejne foremki do ciastek(ostatnie przysiegam :)) Jednak najwieksza niespodzianka byl dzisiejszy zakup. Wybralismy sie do sklepu tylko po pierdoly a wrocilismy z czyms o czym marzylam od zawsze- robot kuchenny KitchenAid. Odkad pamietam chcialam go miec w mojej kuchni jednak cena skutecznie odstraszala, bo w koncu to nie byle co. Od niego sie wszystko zaczelo, wynaleziono go ponad 90 lat temu i od tamtej pory niewiele sie zmienil dalej jest caly metalowy, ciezki i solidny. To podobno sprzet na cale zycie znam ludzi, ktorzy kupil go w latch 60-tych i sluzy im do tej pory. Produkowany jest w 20 kolorach, ma nieskonczona ilosc akcesoriow, ktore sprzedawane sa osobno. 
Zawsze wyobrazalam sobie w moje kuchni taki czerwony ale jak sie widzi cene obnizona o 75% to nie ma sie prawa marudzic niech bedzie bialy.

Nawet nie zauwazylam, ze moje nogi odbijaja sie w misie:) Zazwyczaj to urzadzenie sprzedawane jest tylko z 3 koncowkami do ubijania, zagnaniatania i mieszania. W zestawi ktory ja kupilam byly dodatkowo pokrywka, ktora chroni przed chlapaniem oraz zestaw do tarcia warzw. 
Dzis mam zamiar spedzic reszte popoludnia w kuchni z moim  nowym, najlepszym przyjacielem:)
Tak dlugo na niego czekalam,ze teraz nie wiem od czego zaczac. 
Ze wczorajszych zakupow przynioslam do domu kulka do robienia pomponow, wielkie szydelko i wszystkie wzory washi tape jakie tylko znalazlam, bo byly bardzo przecenione.


Do tego kilka nowych super modnych kolorow wloczki na czapki. Mam zamiar zrobic 2 czapki w prezencie. 

Komentarze

  1. Świetne zakupy!!! Pozdrawiam serdecznie życząc udanych dalszych zakupowych łowów :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piękny zakup, ja też o nim marzę, ale.... niestety nawet po przecenach nie daję rady na niego uzbierać....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo udane zakupy! A robot kuchenny to klasyka w czystej postaci! Świetny!!! Nic mi nie pozostaje jak pozazdrościć nowego pomocnika!

    OdpowiedzUsuń
  4. super !Fajny robot to też moje marzenie.Muszę się zebrać i po prostu go kupic.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz