Taka mania

Kazdy ma jakiegos bzika kazdy jakies hobby ma i ja tez. To mniej wiecej wiedza wszyscy, ktorzy tu zagladaja ale jest cos co ostatnio zajmuje mnie najbardziej-lakiery do paznokci. Od zawsze lubilam pomalowane paznokcie mialam faze na kolor czarny, co jakis czas wraca kolor czerwony we wszystkich swoich odcieniach.A od jakis 2 lat maluje moje paznokcjie na wszystkie kolory teczy&co. Co zrobic? Taki bzik, moja kolekcja to juz liczba 3 cyfrowa i jeszcze nie powiedzialam ostatniego slowa.
W piatek bylam w Como spotkac sie z Asia wiec to nie byl wypad zakupowy ale obok sklepu Kiko nie moglam przejsc spokojnie, przeciez jest sezon na wyprzedaze to i lakiery sa w okazyjnych cenach, po 1 euro az grzech nie kupic :)
Kolory jak widac juz takie jesienne ale co robic jak akurat taka pore roku mamy. Wiosna mielismy lato zima- wiosne a co bedzie jesienia? Zima? Zobaczymy.
 Jednak malowanie paznokcji ma sens tylko wtedy kiedy mamy zadbane rece, paznokcie nie maja suchych skorek itd. A co trzeba robic aby miec ladne dlonie? Moja babcia mawiala, ze najlepiej nic. Niestety nie ma tak dobrze nawet w czasach zmywarek do naczyn, pralek i suszarek do ubran dlonie sie niszcza, wysuszaja. I tu przychodzi kolej na kolejna manie- kremy do rak. Te zawsze wystepuja u mnie w kilku egzemplarzach mam jeden w lazience, jeden w szafce nocnej, w kuchni i w torebce. Moge zapomniec o wszystkim ale o kremi do rak nigdy. Miesiecznie zuzywam jakies 2-3 tubki.
Niedawno odkrylam krem do zmiekczania skorek i z nim tez sie nie rozstaje- to to male okragle pudeleczko z lewej zawsze stoi na biurku smaruje sie niem kiedy pracuje na komputerze. Pachnie jak swiezo rozcieta limonka. Czasami jak nie mam przy sobie kremu do rak a jestem np. na zakupach to bezczelnie wchodze do perfumerii tylko po to by sobie nakremowac rece jakims testerem.
Nawilzone dlonie to podstawa przy wszystkich robotkach recznych, wiem z wlasnego doswiadczenia ,ze skora jest wtedy bardziej elastyczna i mniej narazona drobne urazy np. duze trudniej przeciac sobie skore nitka, papierem. 
Codziennnie wieczorem jak juz jestem w lozku smaruje sobie rece naprawde duza iloscia kremu i nakadam bawelniane rekawiczki na jakies 15-20 minut az mi sie nie znudzi. Camillo sie ze mnie smieje ze wygladam jak Myszka Miki. 

Komentarze

  1. Dobry pomysł z tym kremem do skórek
    Muszę wypróbować
    Kiedy umawiamy się na następny raz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz