10 listopada 2014

Swiateczne Profilo nr. 88

Co to byl za poniedzialek!!! Deszcz lal, lal i lal az znowu zalal nam pralnie i kawalek holu ale zdazylismy sie do tego przyzwyczaic w tym roku to juz 6 albo 7 raz. Jednak ja nie dalam za wygrana i jak tylko przez  chwile padalo jakby mniej to wybralam sie po gazety pieszo oczywiscie, bo zasada 10tys krokow dziennie obowiazuje nawet w deszcz.
Ale koncze juz to gadanie o byle czym i przechodze do rzeczy.
 Kupilam 2 gazety z xxx i jedna nowa z roznymi robotkami, wszystkie trzy wyjatkowo mi sie spodobaly wiec podziele sie z wami ich zawartoscia. Bede to robila na raty, bo inaczej post wyszedlby kilometrowy. Zaczniemy od "Punto Croce tante nuove idee Profilo", bo taki ma pelny tytul jest tez wersja Profilo szydelkowa. Do kazdego numeru sa dodawane muliny. Druga na zdjeciu to okladka "Appassionate di Punto Croce" ktora pokaze w kolejnym poscie.

Oba czasopisma ukazuja sie co 2 miesiace, te sa to numery swiaeczne jak widac. 
























I co jak wam sie podobaja propozycje na swieta 2014? Ja  wyhawtowala bym wiekszosc z tych schematow, szczegolnie te w kolorze sepi. No ale nie mam tyle czasu wiec pewnie nie powstanie wiele:(
 Jest tez zapowiedz tego co bedzie w kolejnym numerze. Fajne w tej gazecie jest to ze ich wszystkie schematy sa kolorowe i dodatkowo maja symbole, sa bardzo latwe w uzyciu :)




11 komentarzy:

  1. Wzory ciekawe, gazetke lubie, ale chyba tylko na balwanki na tagu zdecydowalabym sie, ale ja to z tych wybrednych jestem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju!!! Jakie wspaniałości, świetne te gazetki :) Już nie mogę się doczekać następnego posta a ten bieżący pewnie jeszcze będę oglądać kilka razy :)) Mnie wpadł w oko granatowy zaprzęg Mikołaja na białej poduszce... :) i ptaszki na nutkowym tle... o rany wszystko mi się podoba :)
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjatkowo udany numer, ciesze sie ze sie spodobal :) Tez pozdrawiam

      Usuń
  3. Ta poszewka na poduszkę z niebieskimi saniami i reniferami śliczna :) Przykro mi z powodu zalania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. renifery maja najwieksze powodzenie :)

      Usuń
    2. Bo takie romantyczne są :)

      Usuń
  4. Chyba też pofatyguję sie do kiosku;)
    U nas wreszcie wyszłosłońce:) ale ponoć tylko dzisiaj od jutra znowu powtórka z rozrywki czy zlewa, zlewa, zlewa
    Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten numer będzie u nas to na pewno kupię. Niedawno kupiłam letni numer, więc ten będzie dopiero w okolicach Wielkanocy.:) Ale to nic. Dzięki za prezentację! Bardzo udany numer!

    OdpowiedzUsuń
  6. Profilo wyhaftowałabym najchętniej całe!!! :D

    OdpowiedzUsuń