10 lipca 2015

Zima w srodku lata

Lato w pelni, temperatury dochodza do 40 stopni a ja tego nie czuje od tygodnia juz nie spodziewam sie dziecka, mozna przestac trzymac kciuki, nie udalo sie po raz trzeci. Trzeba zaczac wszystko od poczatku, chce jak najszybciej o tym zapomniec, wiec prosilabym o cisze na ten temat w komentarzach. 
Jeszcze nie wiem co z blogiem bedzie, narazie mysle. 
 

2 komentarze:

  1. i Tobie kiedyś znów zaświeci słońce

    OdpowiedzUsuń
  2. ściskam, milczę i pamiętam w modlitwie...

    OdpowiedzUsuń