26 listopada 2015

Haft krzyzykowy jest modny

Haft krzyzykowy jest wszedzie albo ja go wszedzie widze. Pewnie osoby, ktore nigdy nic nie wyhaftowaly nie zwracaja uwagi na to. 
We wrzesniu znalazlam go na pudelku z ciasteczkami maslanymi i chociaz moja dieta takich nie przewiduje w jadlospisie to musialam je kupic ze wzgledu na opakowanie. No moglam nie miec takiego pudelka:)

Szwajcarska fabryka czekolady Lindt&Sprungli juz od kilku lat proponuje na swieta swoje czekoladki w opakowaniach z bialo czerwonym motywem haftu krzyzykowego. Tutaj juz niestety nie zdecyduje sie na zakup, bo nie przepadam za czekolada az tak bardzo, moze gdyby te pudelka byly metalowe... Pozostaja mi wiec zdjecia sklepowe. 
Kolejna rzecz wyhaftowana xxx tez sfotografowalam w sklepie. To torebka wloskiej firmy Fratteli Rossetti. Torebki tez nie kupie, nie przekonala mnie nawet super przecena o 40% z 1200 frankow na "jedyne" 700 z groszami.

Podobo ta marka robi tez buty do kompletu z tym samym motywem ale nie znalazlam ich w sklepie. 
W 2009 roku inna wloska marka, bardziej znana niz poprzednia -Fendi wypuscila kit do haftu krzyzykowanego w komplecie byla jedna z ich najslynniejszych torebek- baguette czyli mala torebka na ramie na krotkim pasku, byla bardzo modna pod koniec lat 90'. Na ta bym sie skusila gdyby byla jeszcze dostepna, niestety byla to limitowana edycja i nigdzie jej juz nie mozna znalezc. Zdjecia pochodza z sieci. 





Dzis bylam w Como i jak zwykle poszlam do mojej ulubionej pasmanterii. Okazalo sie ze maja duzo nowosci, juz witryna zacheca bardzo do wejscia do srodka. To jeden z najstarszych sklepow w Como istniej od ponad 100 lat. 


Zawsze zatrzymuje sie na dluzsza chwile przed wystawa, ktora za kazdym razem jest inna. Dzis kat poswiecony haftowi byl czerwony. Wypatrzylam tam cos co chcialam kupic odkad zobaczylam reklame- nowe kolory muliny DMC z serii Coloris. W sklepie znalazlam caly stojak ze wszystkim dostepnymi kolorami. 

Do kompletu mozna dokupic ksiazeczki ze schematami, ktore wykorzystuja wlasnie te nici. Wlasciciel mi powiedzial, ze nowa mulina schodzi bardzo dobrze i ostatnio widzi ze coraz wiecej ludzi kupuje przydasie do xxx. Haft krzyzykowy jest w modzie:)
A oto moje mini zakupy 4 motki muliny Coloris i nowe w ofercie pasmanterii amerykanskie guziki. 






9 komentarzy:

  1. O kurka, zarazilas sie ode mnie robieniem zdjec w sklepach:P
    Torba badziewna! W zyciu bym nie kupila. Na firmach sie nie znam, wiec ta druga mi nic nie mowi. Moze torba dobra, ale muliny widze, ze badziewne byly, pewnie jakies chinskie:(
    Fajne zdjecia ze sklepu, pewnie male zestawy wpadlyby mi w oko, jakby je bardziej bylo widac:P
    Mulinki nie dziwie sie, ze schodza, bo fajne maja polaczenia kolorystyczne:) Jak sie u nas pojawia to tez sobie kupie. Srodkowa wstazka fajna! A guziczki juz mam, w pudelku w garazu :D
    Prosze o wiecej takich wpisow! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sie nie zaraziłam od dawna tak mam odkąd mam komórkę funkcja robienia zdjeć. Torebka z zestawem do wyszywania raczej nie ma chińskich mulin, nawet jeśli tak wyglądają. Fendi to luksusowa marka i cena takiej torebki to nie mniej niz 800 euro. Muliny sa bardzo wygodne, bo nie trzeba sie martwić o zmianę kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna puszka a torby brzydkie:)
    Fajną masz pasmanterię w pobliżu. Ciekawe kiedy i czy w ogóle muliny będą dostępne w Polsce. Muszę się dowiedzieć u mojego przedstawiciela DMC. Muszę je ściągnąć do swojej pasmanterii:) Bardzo mi się podobają.
    Zakupy bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pasmanteria ładna, prawie tak ladna jak twoja:)

      Usuń
  4. Ewa, gdzie jest ta pasmanteria? Albo jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, gdzie jest ta pasmanteria? Albo jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merceria Brumana
      Via Paolo Carcano 15
      Como

      Usuń
  6. Dzięki wielkie! Tak myślałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie! Tak myślałam...

    OdpowiedzUsuń