Zimowe Profilo i bonus

Bylam dzis na gazetowych zakupach i mimo ze ostatnio sie tym nie zajmuje to kupilam 2 kolejne czasopisma z haftem krzyzykowym. Profilo wychodzi w Polsce z duzym opuznieniem wiec kto chce moze zarknac juz teraz do srodka, dodatkowo wzielam Cose per creare po polsku -"rzeczy do tworzenia" tytul troche bez sensu jest tam tylko haft krzyzykowy z udawanymi pracami, bo prawie nic co widac na zdjeciach nie zostalo naprawde wyhaftowane tylko wygenerowane przez komuter co nie zmienia faktu, ze jest tam kilka ciekawych propozycji. 
Nareszcie udalo mi sie znalezc system do fotografowania gazet bez cieni, refleksow swiatla dzieki temu praca mi poszla duzo szybciej. Oto moj patent na unikniecie takiego efektu: 

Wykorzystalam do tego stojak do nut Camillo, dzeki temu gazeta jest pod katem i nie odbija sie swiatlo. 



Pierwszy bedzie bonus czyli druga gazeta, wzielam ja do reki tylko dla jednego haftu. 
Wiekszosc haftow w Cose da creare jest tylko w formie schematu do hatowania, bez efektu koncowego. 



W Profilo di punto croce jak zwykle byl zestaw 8 mulin ich marki do tego na poczytku tego roku wyszly 3 zestawy z profilo z zestawem mulin i drukowana aida, mozna je zobaczyc na ich stronie facebookowej tutaj
Okladka numeru syczniowo-lutowego bardzo mnie zainteresowala i napewno spodoba sie wszystkim kochajacm koty, bo jest ich sporo. Sa tez nowe propozycje np. hafty na akcesoria do fitnessu albo walentynkowe. 



















No i zapowiedz kolejnego numeru marcowo-kwietniowego.











Komentarze

  1. Dzięki za prezentację gazet. Jak tylko do nas dotrze to Profilo to kupię. Podobają mi się piórka, damulki i sowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie mam zacięcia do haftu ale z przyjemnością oglądam takie propozycje, najbardziej mnie krecą takie kuchenne motywy, czjniczki, owoce itp. chociaż tu widziałam taki śliczny haft w ramce, bardzo miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za możliwość obejrzenia gazetek :) W Profilo podobają mi się wzory zwierząt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz