10 sierpnia 2012

Nie ma rozy bez kolcow

Moich poczynan z fimo ciag dalszy, dzis uzupelnilam zapas materialow do pracy i jak zwykle trafilam na wyprzedaz markecie ogrodowo- budowlanym w dziale z hobby/ rekodzielo. Caly asortyment przecenili o polowe, wiec skorzystalam :) To sie nazywa szczescie.
Musialam oczywiscie odrazu wziac sie za produkcje, zaczelo sie oczywiscie od kolczykow ale przy okazji powstala broszka, wsowka do wlosow, wisior wszystko w takim romantyczno-rozanym stylu.
Nie mam jeszcze wielkiej wprawy ale im wiecej lepie, tym bardziej mi sie podoba. Powstalo duzo wiecej elementow, pokaze je wtedy kiedy beda juz zamontowane. Nie moglam zapomniec o reszcie mojej rodziny i prezent dostal tez Camillo, zrobilam mu brelok do kluczy z zastrzezeniem, ze nie moze go uzywac :) Wiem, wiem dziwne to troche ale ostatni breloczek, ktory mu zrobilam xxx, zgubil a raczej oddal razem z kluczem do samochodu z wypozyczalni :(
Bylo o rozach, teraz bedzie o kolcach, odwiedzil nas wczoraj w ogrodku jez. Dowiedzielismy sie o gosciu  od Bricka, bylismy juz w lozku kiedy pies raptem zacza niespokojnie biegac miedzy sypialnia a drzwiami do ogrodu w salonie, jeczal, skomlal. Zazwyczaj tak robi jak musi do"ubikacji", wstalam i otworzylam nieszczesne drzwi i okazalo sie Brick wyczul jeza, to on mu tak przeszkadzal a nie zadne problemy z pelnym pecherzem.
Dowiedzielismy sie od sasiadow, ze w okolicy pelno jest tych zwierzat i napewno to nie ostatnia wizyta u nas. No wiec chcialam to mam mieszkanie na wsi :)
Na dobranoc lub na dobry dzien posluchajcie ze mna mojej ulubinej ostatnio piostenkarki, po prostu nie moge przestac jej sluchac.

1 komentarz:

  1. śliczne wytwory ;) też się bawiłam Fimo , polecam książkę Sue Heaser " Cuda z modeliny" techniki , materiały, pomysły . Dużo się z niej nauczyłam . A jeżyk cudny ostatnio na żywo widziałam na żywo jeża jak miałam 5lat jakoś ;/ choć dopiero niedawno dowiedziałam się że jeże nie jedzą jabłuszek tak jak nam kazano malować w szkole tylko robalami się żywią ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń